25-05-15

Är alltså helt klar med min fyra veckors praktik och det s u g e r, sista veckan var allt jättebra och alla tog in mig och jag vill vara kvar där. 
Har studiedagar idag och imorgon och hade väl tänkt plugga men kollade serier hela förmiddagen idag istället, men börjar iaf att bli ganska klar med  APL uppgiften så nu är det bara en annan uppsats kvar som jag knappt fattar menmen... Är nästan tråkigt att ha studiedagar när det inte finns ett piss att göra men det är skönt ändå.
 
det är typ 2,5 vecka kvar till sommarlov och det är fan ofattbart? tiden går så jälva fort
går runt i hunddräckten jag köpte i berlin även om den är lite liten för den är iaf charmig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0