så jävla bra

Måste bara dela med mig av hur fina mina vänner är. 
I julas så skrev sara att jag skulle kolla utanför dörren så hade hon ställt en påse med saker där till mig och nu ikväll vid ca 21? så skrev moa "kolla brevlådan", så jag tänkte att hon hade gjort som sara gjorde i julas och lagt nå grejer i brevlådan. Jag öppnar dörren och där står Moa, Sara och Ebba med kladdkaka med ljus i och börjar sjunga. Seriöst så jävla bra dom är. Dom kom in så åt vi två kladdkakor och pratade en massa och det var verkligen det bästa avslutet på den här dagen. 20 över 11 gick dom och nu tänkte jag väl försöka sova. 
Är så glad över alla människor i mitt liv, är så glad och tacksam att jag fått just dom vänner och människor jag har för det finns inga bättre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0