fredag den 13e

Studiedag idag vilket var aaaasskönt. Vaknade imorse och kunde med gott samvete somna om igen, älskart. 
Fick tråkigt under förmiddagen och eftersom de flesta av mina vänner var i skolan så traskade ut i skogen vi har bakom huset, uptäckte vårat soptipp vi har bakom förrådet med gamla cyklar, tvättställ och våran gamla lådbil david gjorde för många år sen, som nu dock saknade något hjul. 
Tog iaf med mig kameran och eftersom jag inte har något eget stativ så gjorde jag det bästa utav situationen och placerade kameran med underlägg i en snödriva så jag kunde ta några helt ok kort på meeee. Sitter dock vid fel dator så dom korten kommer någon annan gång, får duga med ett kort från telefon sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0