22 februari

Söndag, den här helgen har jag inte gjort någonting alls. Saknar mina vänner och jag saknar Elias trots att han inte ens har varit borta en vecka. Kom hem bubbis<3
Gick ut och fota en stund idag med mamma men det var inte många bilder alls som blev bra, men så blire ju nästan alltid då hon och jag inte kommer så bra överens om hur korten ska tas och poser osv. Är så mycket bekvämare bakom kameran men älskar att ha kort på mig själv också istället för baara andra människor, en helt annan sak att redigera sig själv än andra, man blir så mycket noggrannare med att det ska bli snyggt haha. 
Har äntligen sportlov men då börjar ju de flesta av mina vänner skolan igen så det suger. Får se om jag ska tvinga med mig linus till donken, fiiiifan vad gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0