lov

Älskar att ha lov, det enda tråkiga är att jag inte kan göra så mycket eftersom att de flesta jag umgås med går i skolan denhär veckan, men fan vad skönt det är att slippa skolan. Igår åkte jag in till sala och träffa elias, I
imorgon ska jag nog fota Moa, på torsdagkväll åker jag upp till Leksand för en andra intervju, på fredag ska jag förmodligen fota Serge och på lördag sticker jag till Lettland med skolan. 
 
Var till Uppsala idag en snabbis och åt på donken med ida, tkr om den människan.
Sen vi skaffat ny soffa så spenderar jag stor del i den, så himla skön och det skadar ju inte alls att pappa köpte stor tv för ett par månader sen!! ska iaf fortsätta kolla på både tvn och friends på datorn haha, haadee
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0