10 april

Dagen har varit fullspäckad, vaknade 08.24, bussen gick halv 9 så fort som fan upp för att hinna med den, hann med den och mötte upp Evelina i sala, gick och handlade chips och godis till nästa vecka i Lettland, iväg och hämta Elias på dagis, ta hem honom och busa sönder med honom, möta upp Serge för att fota hans lillasyster vilket gick strålande riktig liten modell är hon! Nu på kvällen åkte jag till Ica för att hämta ut pappas försenade present och sen upp till Moa för att lämna tillbaka en lånad rekvesita. ochhhh sist men inte minst hade jag inte börjat packa sååå har packat hela kvällen och looovar att det är något jag glömt som man kommer på när vi landar i Lettland. Ska kolla friends tills jag somnar och komma ihåg att ställa klockan imorgon, haaadeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0