november

Det är redan november?? vart fan tar tiden vägen? två månader kvar av 2014, två månader kvar innan man har en påhittad anledning till att "börja om", två månader kvar i skolan, två månader av kyla, två månader där man ska få in födelsedagar, julfiranden på olika håll, nyårsfiranden, 4 veckors praktik, prov & läxor. så jävla mycket som kommer att hända på bara två månader.
 
Haft höstlov senaste veckan och jag har varit med ngn och gjort någonting v a r j e dag.
 
Jag har varit med sara & co, vissa kvällar, bara sara andra kvällar och resterande dagar/kvällar har jag varit med moa. så jävla skönt att faktiskt ta nytta av ett lov istället för att bara ligga hemma.
idag har moa varit här men hon åkte och varken hon eller någon annan har tid för mig ikväll så jag bli själv, för första gången på över en vecka. Ska in till sala snart med mamma och vanaja och sätta ljus på mosters grav.
HAAADEEEEEEEEEEEEE bra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0