mina hjärtan

Igår åkte jag, mamma, vanaja och elias till enköping för att äntligen få träffa mina finafina hjärtan igen. melwin och malwa. Det var precis som förut och jag ville aldrig lämna dom vill ha dom hos mig föralltid. Tog emot så himla mycket att säga hejdå.
Det är sjukt hur så små människor kan ge så mycket glädje och betyda så mycket för en. Vi pysslade, lekte, busade, mina älsklingar vad skulle jag göra utan er? Ni är dom som ligger närmast mitt hjärta och ja, jag älskar er.
 
Vet inte hur det vi kom så nära egentligen, dom nästan bodde här en sommar för ett par år sen och enda sen jag för första gången träffade dom så bara klickade allt, dom är mina bästavänner och jag skulle göra allt för dom. Är inte släkt på något sätt med det betyder inte ett skit för blod är inte det viktiga för mig, kärlek och lojalitet är det som betyder något. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0