julafton 2014

igår morse så åkte jag och mamma in till sala för att ge elias present och fyfan vad fin han är. älskarn
 
Vid 2 kom mormor och leffe hit och vi lika som varje år åt julbord, alla andra säger alltid att dom blir så himla mätta efter julbord och blablabla men jag gillar inte ens allt som serveras på julbord  så äter inte alls sådär överdrivet jättemycket. 
Iaf så gör vi väl som större del av befolkningen och kollar på kalle anka kl 3 och efter det öppnade vi alla presenterna och jag fick bla nytt tangentbord + mus, byxor, tröjor, godis, pengar, sockor, en fleeseponcho och ett par nike air force, var säkert något mera som jag har glömt.
Var väl en helt okej julafton, hade dock ingen julkänsla alls och det kändes nästan som vilken dag som helst.
 
Var väl meningen att morfar skulle komma idag men tvivlar på att det kommer hända så får väl se vad som händer. haaade puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0