hunger games mockingjay part 1

Som jag skrev i tidigare inlägg så åkte jag till uppsala och kollade på bio med sara och moa i fredags. När vi kom fram till bion och skulle köpa biljetter till föreställningen som visades kl 19 då det inte gick att reservera till den i förväg så ser vi att föreställningen är full så istället så köper vi biljetter till samma film fast kl 22.30. Vi skulle alltså vänta i 4,5 timme på att kolla på bio och då hade vi redan ätit så vi åkte först ut till gränby en timme och sen tbx till stan och satte oss inne på filmstaden och väntade lite mer än två timmar. Bion var klar vid 00.40 ungefär och då kom Alfred och hämtade oss i uppsala med bil sså vi slapp ju iaf att åka buss... 
 
Det roligaste på hela kvällen var även att mitt i en sorglig scen inne i den helt tysta salongen så drar moa upp sitt ben, och det börjar knaka så in i helvete och hela byxbenet spräcks, inte skrattat så mycket på länge och jag skulle tro att hela salongen hatade oss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0