2014 part 3

Juli
 sommarlov och jag och sara spenderade många kvällar på hennes balkong och åt jordgubbar, så fina kvällar vi hade att jag tror jag dör???? <33
jag och moa satt på en filt ute på trädgården och kollade på filmer då det var jättevarmt hela kvällarna
jag och sara åkte till gåvan endast för att köpa godis på candy och sen bjöd vi in massa människor att umgås med oss då vi kände oss mobbade
kväll i huddunge hemma hos adina
jag flög helikopter och det var jättehäftigt!!
åt kebab med folk och adam var i heby så gick på bio med honom och moaL och allt var så bra. sommarlov äger
 
Augusti
 vi träffades på kvällarna och hade det bra
moaL fick med mig på bio och gå på skräckfilm(????) men det gick bra.. jag och moaG var barnvakt i sala så vi tog oss in dit och käkade osv
vi åkte till huddunge för att bada (första doppet för mig) i äckligt vatten men det vart en mysig kväll ändå
Vi åkte till råksjön allihopa och avslutade sommarlovet på bästa sätt. sen började vi i skolan
 
September
elias kom hit ganska mycket
kväll hos fabian som vart helt okej men inte mer än så och jag och moa snodde fabians mat 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0