2013 part 4

Oktober
Tog en massa kort på elias och mös ttill 100 procent med honom <3
 
mamam fick ut mig på foto och åt kebab med moa, fyfan vad gott
 
vi kom till skolan och insåg att alla var gråa och tyckte det var coolt xD, åt ännu en gång kebab med moa
 
efter första kebaben åkte jag och moa till kontoret och ja.. gjorde detta en fredagkväll, ös
 
några från klassen träffades och käkade kebab LOL och kollade på skräckfilm och gick på promenad
 
November
 det var allahelgona ovh vi åkte och satte ljus på mosters grav och i minneslunden hos pyret
 
jag och ronja gjorde en "fin" planch om flykt och flyktingar vilket kanske råkade få allt att se positivt ut
 
var barnvakt till elias och gick och la mig och sov middag med honom och det var så gos.
 
påbörjade även min praktik i november och därav har jag typ inga bilder då jag varit där hela dagarna ist för i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0