valborg 2013

Trots att vi stod i en korvmojjj hela kvällen 19.00-02.00 så vare väldigt kul. Fick göra hamburgare, korv, ha tempo och en jäkla massa skratt. Jag och moa lyckades göra första tabben redan på andra hamburgaren men efter det så gick allting väldigt bra. Och eftersom det inte kom så mycket folk mer än i några omgångar så hade vi mycket tid för oss själva i ett kök med gratismat så det hela vart helt ok. Kvart över 2 åkte vi hem till Moa och käka kladdkaka och efter det gick vi direkt och la oss ute i garaget och pratade fram till klockan 06.00 då vi somnade. Lyckades tigga till mig sara så jag slapp sova själv på min madrass. Gick upp vid nio och väntade med sara på hennes mami sen halvsov jag fram till 12 så har inte fått speciellt mycket sömn så skulle kunna somna sittandes om jag tillöt mig själv att göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0