kan jag få ett vittne?

inte skrivit på en vecka och det har hänt en jäkla massa, har haft idrottsdag på tegelvallen med friidrott och vattenkrig. har firat moa i huddunge med grillning, pingis och presenter, vart även saras första dygning. Jag har sovit i skolan med klassen plus F vilket också var så himlans bra! pingis, brännboll, kubb, kareoke, kladdkakebak, wii, prat, film, skratt, mys och allt var helt bäst och hade inte kunnat önskat efter en bättre helg. Idag åkte jag och ebba ner till tegelvallen och kollade på killarna som hade match, heby förlorade med 1-0 vilket är en förbättring mot tidigare haha.. efter det åkte jag och mamma till sätrabrunn och kollade på alla som skulle på bal, sjukt fina allihopa och träffade även emilia som jag inte sett på allderles förlänge, sjukt. åkte även till mormor och gratta henne på morsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0