glad påsk

Torsdag vilket betyder påsklov! Min röst är förstörd, i morse kunde jag itne ens prata såååå sångprovet gick ju inte direkt någe vidare :). Ska få göra om det efter lovet iaf och hade inte fått F trots min hemska röst. Jag adina moa alice överraskade Camilla med två påskägg direkt på morgonen och hon höll på att börja grina, och pga det slapp våran klass hjälpa till att städa skolan. Vi fick även glass och chockladkanin på engelskan av henne, finns inte många som slår henne, promise she is beeeest. Börjas planeras inför avslutningen, kommer bli en sjukt fin dag men samtidigt en så sjukt hemsk dag. Men ser på det possitiva och kommer njuta av varenda sekund.
Om mamma låter mig så åker jag till runhällen ikväll för att träffa boberg och sedan gå och sova hos ida.
världens bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0