7 mars 2013

Hade inte många lektioner alls idag, var på en föreläsning i två timmar så missade två lektioner, sen fick jag sluta direkt när bilden började pga klar med uppgiften, och alfen blev inställd, så hade endast tre lektioner på hela dagen. sooooft män. Imorgon får vi se SO provet och förhoppningsvis konflikterna också, och har ärligt ingen som helst aning om hur det gick på något av de.
Imorgon blir jag upphämtad och får skjuts av MOA i hennes bil till skolan, om hon inte skulle glömma mig.... Sen åker vi buss in till uppsala & på lördag åker förmodligen jag och sara till huddunge och skämmer ut oss framför mellofinalen. Blir nog en ganska bra helg iallafall
gick till skolan utan att göra ett jävla skit med håret = äcklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0