världens bästa människor

Onsdags: Vi hade våran sista vårshowsföreställning, fick höra lärarna sjunga för oss och fixade med rosor till allderles för länge in på natten.
 
Torsdag: Skolavslutning, trodde jag skulle hålla mig från tårar hela tiden för lyckades hålla mig första delen av dagen men när camilla och anna kom och viskade en massa fina saker i örat så brast det och jag insåg att vi faktiskt slutar nian, vi har slutat grundskolan, vi sa hejdå. Jag är inte redo att gå vidare, är inte redo att växa upp. Och dom jag kommer sakna mest är just camilla och anna eftersom jag förhoppningsvist kommer hålla kontakten med alla fina vänner. Jag älskar er alla
 
Torsdagkväll: Gick ner till skolan och träffade alla fina nior och några lärare en sista gång. Var där några timmar och vi dansade, sjöng, kramades, hade fina konversationer med camilla, smsade med hennes dotter, och en massa och hela kvällen blev hur bra som helst. Inte kramats med någon så mycket som jag kramades med camilla igår. kommer sakna alla så mycket
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0