run

i fredags gick jag, moa, ebba och sara till pizzan efter vårshowen, efter det var i vi på skolan och gungade, ville döda moa och chilldilla. Sen stack både sara och ebba så jag och moa åkte runt i hela heby med harry, vi jagade tillochmed camilla och pratade med henne, vi åkte till stallet frivilligt och körde rally på skolan. SEN ÅKTE VI HEM TILL EBBA OCH KÄKA GLASSSS!!!!!!! sen vidare till skolan igen där vi träffa märta linn och flera, vi åkte runt skolgården med mer folk i bilen än vad vi borde åkt eftersom bilen kanske typ lite granna gick sönder..... efter det åkte moa hem och jag sara ebba åkte hem till mig och satt på altan tills vi gick och la oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0