Jag är ett tappat självförtroende

Även igår gick jag till Camilla men denna gång med Märta. Vi lagade mat och åt med hennes familj haha. Dock var Moa borta men det var trevligt iallafall. Vi fikade och pratade en jäkla massa och tyckte lite synd om Camilla i mellanåt att hon var tvungen att dras med oss. Senare skjutsade hon även hem oss vilket också var hur mysigt som helst. Och vi räknade ut att när jag var där i tisdags så var vi där i 5 timmar och igår var vi där 6,5 timmar. Förstår ej hur Camilla kan stå ut med oss men jag klagar inte. Idag gjorde jag inte ett skit på förmiddagen, åt frukost vid 1-2 och sen har jag övningskört med pappa. Gick hyfsat bra men sjukt läskigt. Imorgon åker jag till Huddunge och sover kvar där.
världens bästa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0