ha kul och bara lev för dagen

Har inte skrivit på ett tag men har inte tid.. Har flera kvällar i rad nu träffat så fina människor, i förrgår träffade jag sara, moa G, moa K & moa W haha, vi trodde det skulle bli stelt med moa W vilket det inte alls var för hon var hur skön som helst, och sen kom även moa K och var med oss och det var också hur mysigt som heeelst, , åkte longboard, snacka skit och följde henne hem.
Igår träffade jag först moa och vi åkte ner till värlshuset och åt mat med hennes familjj, och sen åkte vi ut till stallet och våldgästade sara och halvt tvinga henne att vara med oss, var ute och åkte, satt hemma hos sara och prata heeemlisar och altanmys hemma hos mig sen sov moa kvar här jao.
Idag åkte jag och moa ner till ica för att handla allt vi ska ha med oss till rocksjön, panik och kaos men det gick. Imorgon åker vi så får vi se hur länge vi blir kvar, tisdag eller onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0