Älskar återföreningar

Datorn är fortfarande trasig så det förklarar varför jag inte skriver under längre sträckor. Senaste tiden har det inte hänt så mycket alls, alla har varit på semester så jag har varit själv hemma i Heby:). Idag vart det återförening iallafall, men innan det så åkte vi och hämtade David och Josefine på Arlanda som varit borde ett halvår i Australien. Efter det så kom moa g till Heby så mötte vi upp Sara så åkte vi upp till nya området och hämtade moa k, lyckades lära henne åka longboard och hon är faktiskt riktigt duktig!! Vi hälsade även på Camilla, fick världens bamsekram och det kändes som avslutningen all over again. Vi åkte med moa k hem till henne och såg till att hon kom hem och in ordentligt haha. Sen mötte vi upp Anton, Julius och Jonathan och pratade en stund. Sen vidare hemåt och nu ligger jag åter en natt i sängen och kan inte somna. På torsdag åker jag och Sara till Åland över dagen och på måndag ska jag klippa mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0