30 januari 2013

ska vara sådär megatråkig nu och ha en jävla lista på bloggen så jag kan skriva någonting liiite vättigt iaf. och första punkten är "berätta om staden du lever i".
Jag har bott i heby i stort sett hela mitt liv, flyttade hit från sala när jag var 1,5 år och ärligt talat så tycker jag om stället. Nästan alla jag känner Hatar denna lilla håla men jag trivs, det är ett himla litet ställe där nästan alla vet vilka alla är.
jag trivs även på skolan som finns också trots att många hatar även den. Även om vi har eparaggare och sådanna coooooooooooooollaaaa saker så är det otroligt bra här, väldigt fint på sommaren och vintern är väl inte bra någonstans. Heby kommer alltid vara "hemma" för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0