260113

tjosan. Satt och pratade med Moa, Sara, Linus, Erik, Måns och Daniel på skype till klockan halv 1 inatt, haha vart väl en hyfsad fredag iaf, så fula allihoppa eftersom vi alla satt med kamera *:)))*. Iaf, vaknade vid 12 idag av att jag hade ont i hela kroppen, får det när jag legat stilla på samma ställe utan att röra mig länge. Åkte in till sala idag med mamma och har nu införskaffat inneskor, strumpor, skosnören, tofflor som jag kommer få när jag fyller och tiggde åt mig lite när vi var på coop. Mötte ida med familj två gånger på torget, skapligt pinsamt jaaaaaa heh. Ska duscha sen kolla om det går någon buss till runhälllen så träffar jag nog boberg ikväll
mobbad jävel<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0