så mycket annat här i livet som jag värdesätter

Ska försöka sammanfatta det senaste som hänt, i lördags åkte jag med Ida in till sala och kollade på melodifestivalen hos Lukas, lyckades ramla rakt ner i asfalten med Ida på mig och när jag tillslut kom hem satt jag och pappa och kollade på mumien på tvv. Igår åkte jag och mamma till sala och först fotade mig.. Lyckades tigga till mig fika och sen åkte vi till hennes jobb och inväntade 7 pers som skulle fotas vilket resulterade i att allt blev mkt pinsamare än jag trodde det skulle bli:). Senare åkte jag med Sara till huddunge och sov hos Moa med Sara, Adina, Alice och Celin var även meeed. Spelade pingis till halv 6 imorse, jag och sara skulle lära oss hannah dansen vilket inte gick så bra, spelade biljard och hann tillochmed med lite deeeptalk haha. Bästa kvällen på länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0