Jag älskar dig världens finaste bror, "fann aldrig modet till att säga ett riktigt adjö, trodde väl aldrig att du skulle dra"

Kommer även sakna diiig josefine
Du anar inte hur mycket jag kommer sakna dig bästa du. Jag kommer sakna din dåliga musiksmak som spelas på högt ljud, hur du försiktigt kollar in i rummet när du letar efter något, dina skratt såfort någon katt gör någonting konstigt eller att du skrämmer skiten ur dom för skojsskull, hur du alltid fyller hela övervåningen med parfym när du ska iväg, dina knäppa tankar, din skicklighet som är skrämmande bra på allt, när du väcker hela huset när du klampar ner för trappan.
För min del önskar jag att det blir förjävla tråkigt därborta så du kommer hem igen, men för din del önskar jag att du får det sjukt bra. Ska klara mig ett år utan dig, för du får fanimej vara borta längre än så! Det är ett år förmycket redan. Kommer ruttna bort av att vara utan dig härhemma. Jag älskar dig världens bästa och finaste bror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0