Tiden tickar sakta ner

I torsdags åkte jag med familjen plus Sara och Josefine till Åland fram och tillbaka, riktigt mysigt faktiskt och hur god mat som helst. Hamnade dock i en jäkligt stor matkoma och vi satt och halvsov stor del av vägen tillbaka, vi vann även en apa på sånhär "klo maskin".
I förrgår sov jag och Sara hos moa, badade i hennes pool och cyklade sammanlagt en mil, 5km bara för att spela basket haha.
Igår träffade jag moa Sara Adina och Ebba, åkte runt i Heby och spelade basket, alltid kul med dom människorna. Efter det runt 10 åkte jag moa Adina hem till Camilla och umgicks med henne och noel, moa k kom också efter ett tag och fan vad gillar den familjen så himla fina. Slutade kvällen med att det åskar så in i helvete mycket och alla var jätterädda och Camilla skjutsade hem oss. Sommarlovet är bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0