när alla vännerna gått hem

Min dator är fortfarande inte fixad och eftersom jag inte har så stort behov att sitta vid den har jag inte lagt ner någon tid på att försöka få någon att fixa den så det är därför jag ca aldrig skriver någonting. När skolan börjar igen eller i slutet av lovet så kommer jag göra en sammanfattning av något slag av hela sommaren. Kan hittills säga att det varit den bästa sommaren på väldigt länge med sena sommarnätter, longboard turer, basket, skratt, nya människor, en riktigt bra ny vän, åland, filmkvällar och fina samtal med fina människor. Dagarna tickar sakta ner och ångesten kommer krypande mer och mer varje dag, börjar ny skola, kommer inte träffa min vänner varje dag längre, kommer inte ens ha lov samtigit som dom. Alla kvällar jag bara legat vaken och tänkt att jag vill spola tillbaka tiden ett år och gå kvar i heby. Just nu känns det som om jag inte kommer palla med skolan jag kommer inte klara av gymnasiet kommer inte klara av att ta nästa steg i livet. och allt jag behöver är någon som säger att allt kommer att bli okej, och verkligen mena det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0