even heroes have the right to bleed

Jag har dom senaste dagarna varit med fina människor, ida kom hit en morgon & vi åkte in till uppsala och åt, träffade mörten och nora på kvällen och hade finaste kvällskonversationen ever. I förrgår träffades vi allihopppppa en sista gång innan skolan börjar och det var meningen att vi skulle tälta, hade värsta stora tältet men slutade med att det kom några idioter och kasta äpplen och sprang runt på gården så vi sov inne. Igår åkte jag upp till mörtis och kollade på Marley and me & King kong, så fina filmer och fick se henne gråta haha nästan bättre stund än filmerna, förlåt sötis<33. Idag ska jag leka med moa och imorgon åker jag till grönan med familjen och mörten, fint avslut på lovet kan jag tycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0