22 augusti 2013

Har gått i skolan 2 dagar nu och hittils är det faktiskt ganska bra, helt okej klass och skolan är väl också ganska okej, är väl schemat som jag inte är helt vän med. Men finns inget att göra åt saken så får väl försöka se allt så positivt som möjligt. Igår gick jag in i heby skola när jag kom hem med bussen vid 3 och hälsade på alla lärare, saknar dom så mycket. Efter det följde jag Moa K hem och blev även kvar där till 8, gick sedan hem så kom Moa G såfort jag kommit innanför dörren så sov hon kvar här tills idag. Fredag imorgon så det är heeeeelg efter imorgon och jag slutar redan klockan 11. Får se om jag träffar Moa K och Co imorgon och sen på lördag ska vi ha tjejkvällll alla tjejerna, har gått ett tag sen nu sen vi träffades allihoppa, saknar idioterna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0