There's no time left today

Det håller på att bli vååååår människor! Det är mycket varmare än vanligtvist, men eftersom jag är en fryssen jävel så fryser jag iallafall. Moa hämtade upp mig för ett tag sedan såå åkte vi till färgaffären i heby som jag ärligt inte ens visste fanns här, har iallafall lagt undan färg och grejs där så hon kan få ett meeeeeega fint rum när hon är klar. Har gått in i en period då jag bokstavligen ligger i sängen hela dagen och kollar upp i taket eller springer runt i huset så mamma blir irriterad på mig. Har beställt en tröja och mamma kom på att jag var skyldig henne pengar så har på eeen dag blivit 1000kr fattigare.. Jag är sjukt hungrig pga äter jättedåligt på lov då jag inte orkar göra någonting att äta. Har försökt få in mamma till uppsala så vi kan äta på max men neeeeej de är hon för tråkig för att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0