stand by you

Igår åkte jag och mamam till Enköping och hälsade på Melwin och Malwa med familj. Jag melwin malwa var ute hela tiden och blåste såpbubblor, gungade, cyklade, jagade och dom även kaxade med andra ungar tuffa som dom är. Allt annat än blyga. Det var iallafall jättemysigt och underbart att få träffa dom igen även om det bara var för några timmar.
Idag vaknade jag halv 9(?!?!??!?!) av att jag hörde mamma och melwin ropa att jag skulle komma ner. VIsste inte ens att dom skulle komma idag men det gjorde dom. Och eftersom mamma skulle till gåvan fick jag vara med dom och vi gick ner i skogen och plockade stenar och även sniglarsnäckor(det var inga sniglar iiii), hoppade studsmatta och även idag var det underbart att få träffa dom. Nu har dom åkt upp till norrland igen så nu kommer det ta ett bra tag innan jag träffar dom igen.
Imorgon åker jag till östervåla med Moa, Linus och Sara så ska vi stå och ta inträde på Vallen 20.00-01.00 och efter det åker vi hem till Moa och sover där. Blir nog en bra Valborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0