Happy stories are only half the truth

humöret är inte på topp idag heller. gick till pizzerian igår med moa, sara, adina, alice, linus och samuel. åkte sen med 16.43 tåger till uppsala så gick vi till stadsteatern och kollade på nån teater som var långtråkig och slutade inte som jag trodde. Efter det valde vi att ta den sena bussen så gick vi med Anna och handla sedan fick vi se vart hon bodde, himla mysigt område för att vara uppsala. när jag sen kom hem hade alla lagt sig och huset var kolsvart, startade tvn och låg i soffan tills jag gick upp sovandes. gick ner till skolan idag för att hämta mina hörlurar jag glömde kvar igår och pratade även med Camilla och gav min teaterbiljett jag vann på novellmiddagen till henne så skulle hon ge den till någon som ville ha den då jag inte kommer gå på teater och ingen jag frågade igår ville ha den. Hade även spexfoto igår. 
Vart en väldigt lyckad och fin dag&kväll igår iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0