19 april 2013

Har vart en himlans bra dagggg. Eftersom jag somnade senare än vänligt igår så kom jag inte upp förns 5 i halv 8, moa kom och hämtade upp mig kvart i 8 så lämnade vi in harry till verkstaden. Vart en otroligt skön skoldag och veckan slutade bra. Efter skolan gick jag och moa först och hämtade bilen, sen till nån annan firma som kollade på bilen, sedan vidare till målaraffären för fjärde gången och sen även in på ica innan jag blev avsläppt hemma, men med tanke på att vi fixade allt detta på ca en halvtimme var vi duktiga tycker jag. Denna fredag kommer det komma ut nya avsnitt av alla serier, äntligennnnnnn. så kommer kolla på det resten av dagen/kvällen/natten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0