really like your eyes can i come along

Hade inga lektioner kvar efter halv 2 igår, men stannade kvar i skolan med moa och väntade på hennes buss. Nästan helt ensamma i skolan sprang vi runt och va roliga, sen satt vi inne på våran no lektion som inte va en lektion egentligen, men läraren va där iallafall så vi fick va där.
Vid 6 åkte vi på studentmiddag i siggbo, vart bättre än vad jag trodde de skulle bli! Många bra tal och sånger.
Träffade sen Nathalie, skulle åka till Jesper men hann inte, träffade David och Ivar en stund på kvällen sen slockna jag direkt när jag kom hem. Skulle träffat Jesper idag också men hann inte de heller. Nästa helg hoppas jag att det blir som "planerat". då blirree braa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0