Day 3: Seven things that cross your mind a lot.

1. Att jag inte vet hur det kommer bli efter högstadiet, om jag inte kommer in på det gymnasium jag vill, om jag inte får något jobb och sånt.
2. Att jag verkligen ska ta tag i skolan och göra mina läxor ordentligt. Att jag ska börja plugga inför prov några dagar innan jag ska ha dem och inte bara kvällen innan.
3. Jag vill umgås med min familj mer, och även försöka komma bättre överrens med dem.
4. Ibland känner jag inte räcker till, precis som Sophia Bush säger i One Tree Hill. " That's what I'm afraid of. Not being enough. Not good enough, not smart enough, not pretty enough..."
Den meningen stämmer in på mig väldigt mycket ibland.
5. Att jag måste börja träna men jag orkar aldrig ta tag i det..
6. Att jag ärligt tror jag har något fel, orkar inte skriva varför jag tror de men
7. att jag är jag. känns helt cp om man tänker på det mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0