Day 1: Ten things about yourself.

1. Jag har nästan alltid jättemycket empati? eller vad det heter, när man lider för att någon annan lider. Även om jag inte vill så blire så, väldigt irriterande ibland.
2. Jag vill stå min familj närmare än jag gör, vill ha mera kontakt med min bror och inte bråka med alla andra, vet inte varför men kommer inte överens med någon så jättebra. Vill också ha mera kontakt med morfar!
3. Musik är en stor del av mitt liv, även om jag inte har den bästa musiksmaken, jag älskar't.
4. Jag Älskar att kolla på film, bland det bästa som finns. Typ alltid när jag är borta är jag fördetmesta den enda som vill göra det, vilket känns ganska mobbat men såäre!
5. Jag har aldrig åkt flygplan! aldrig varit i något annat land än sverige förutom på åland, men vet inte om det räknas som att varit utomlands
6. Jag tycker om skolan ibland, ofta är det pain in the ass, men ganska ofta äre bra, Faktiskt
7. Jag är rädd för framtiden, att den inte ska bli bra eller att jag inte kommer in på det gymnasium som jag vill osv.
8. Jag älskar sommaren, kunna gå utan skor i gräset och bada och sola. Finns inget bättre, och första dagen på sommarlovet är bäst! Däremot när det är 1 vecka kvar till skolan får jag typ ångest om att jag inte gjort något på lovet, bara slösat bort alla dagar och inte tagit vara på den tid jag haft. ah
9. Jag Vill börja klara skolan bättre, jag vill plugga mera och få bättre resultat men oftast så blire att jag alltid skjuter upp det till dagen efter och sen dagen efter det. Ska göra en förbättring på de nu i 8an.
10. Jill Johnson är sjukt himla bra. Vet att jag är typ ensam om att tycka det bland dom jag känner men skitsamma :)

(11) - Jag vill åka luftballong innan jag dör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0