2012, del 2

Juni
Jag slutade skolan, hade en sjukt fin skolavslutning, jag åkte till grönalund med skolan och var med fina vänner hela kvällen. Vi satte upp poolen och jag lyckades bada ett fåtal gånger. Adam kom till heby så jag träffade honom, jag var på technomässa i vittinge vilket inte alls var som jag tänkt mig, och jag umgicks mycket med anton.
 
Juli
Melwin och Malwa var här väldigt mycket, flera nätter i rad varje gång dom kom. Jag var mycket ute med mamma som envisade sig om att ta kort på mig.
 
Augusti
 Jag var mycket med ida, vi var föööör mycket inne i uppsala och åt skräpmat och fikade huuur mycket som helst. vi började åka skateboard haha, jag fick nå fel i foten som fortfarande inte gått bort med enligt läkaren så äre ingenting som är skadat. Jag var i tännäs med familjen plus familjen Erlansson vilket var mkt skönt, vi åkte till en av de tre parker i sverige med myskoxar och vi mötte renar varje dag. Jag klippte mig och vart som vanligt inte nöjd. Jag umgicks mycket med nathalie och jag började i skolan igen och fick träffa alla underbara människor.
 
September
Vi åkte på klassresa tillsammans med F, vi sov två nätter på en segelbåt och åkte i mälaren. Jag sov mycker i idas stuga <33. Vi hade väldigt många sköna NO lektioner. Vi lämnade fina meddelanden på en lärares tavla och jag och moa började va kvar i skolan ett tag efter att vi slutat.
 
Oktober
Vi firade mormor som fyllde 65 år. Jag lekte i lövhögar med småskitarna och hoppade även i lövhögar med ida.
 
November
Jag var i stockholm på fotomässa, fick tapetserat i rummet. Vi tog skolfoto i skolan, och våran klass + F vann innebandyturneringen. Jag fick också en ny kompis, Liam.
 
December
Hoppade i snön med ida, vart mkt bra kompis med adinis, jag och moa gjorde goda kolor och mönstereleverna fick knäck. Boberg chillarrrr, det blev julafton så firade det med mormor och sen dagen efter blev det minijul med melwin och malwa. Moa lämnade sverige för att åka till thailand så jag fick mig en reservmoa som har klarat sig mkt bra i den rollen. Jag och moa var i skolan utan att någon lärare var där, vi fick vårat sjätte kort på haffarNs skor och det vart julavslutning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0