2012, del 1

Januari

Småskitarna var här väldigt mycket så jag var med dom större del av tiden, men när jag inte var med dom var jag med ida och åkte väldigt, väldigt ofta till Uppsala för att äta och sedan hamnade vi i stort sett varje gång på stationen en halvtimme innan bussen kom.
 
Februari

Småskitarna var här mycket, vi åkte till skattmansö med hela skolan där det vart hur mysigt och bra som helst tills i slutet då det vart ett litet ganska konstigt drama. Jag fyllde år och jag umgicks mycket med Nathalie och Anton.
 
Mars
Jag umgickst mycket med nathalie, jesper och balen, hade många filmkvällar och hade det allmänt bra.
 
April

Jag umgick mycket med ida, tog massa kort och hade en massvis kvällar med kladdkakebak, bakade en jävla massa även när jag var själv. Började prata med en rolig grabb och umgicks även mycket Jesper och David.
 
Maj

Jag började ta mera kort med kameran både på småskitarna och på annat. Klassen åkte på utflyckt till våran dåvarande handledares stuga där det vart forsåkning och fisketävling. Jesper bestämde sig för att bli lite mera kvinnlig av sig och det vart fotboll i skolan där jag skämde ut mig totalt genom att lyckas ramla med hela stolen. Jag sov hos ida väldigt mycket och klassen sålde hembakat. Jag konfirmerade mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0