18:47

tycker inte om dan alls! stog och dampa på emilia som kom och sa att hon byter skola redan på måndag, FUCKYOU. så fick jag reda på att flera också kanske ska byta skola, och nej, de får ni inte.
men hände väl typ inte någonting alls idag, hade typ fem lektioner och gjorde inte speciellt mycke på någon av dom, ska kolla på chuck typ nu, sen blire att plugga till spanskacpeskitgrej till imorn, och på fredag blire uppsala hela dan, slipper skolan iallafall. nu, chuuuck. hejdå.
cpeöga, gillas.

Kommentarer
Postat av: emiliasofia

vi kommer ses iallafall! Jag lovar att jag ska komma till dig, och du måste komma till mig! puss lilla sötnos ♥

2011-05-11 @ 22:12:36
URL: http://emilialiljeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0