Was it worth it in the end?


First thing I gotta do is try to face it
But your voice keeps playing in my ear
It just makes me crazy trying to fake it
The true event's so bad, it's not what I wanna hear
But I guess I gotta take it.

____________________________________________________________________________________________

jag höll att dö imorse, jag orkade värkligen inte gå upp ur sängen. men ggick upp och käkade frukost och såånt, sen drog till skolan, va typ bara cornelia och ida där, för ebba och lydia är sega saker. innan lunch är det bara jobbiga lektioner på tisdagar, men fick sluta typ 20 minuter tidigare på matten, han trodde typ att vi hade kort lektion eller nåt? haha. på no fick vi också sluta tidigare för vi skulle gå till limpan, och vi skulle va 1 timme med honom så vi slapp b-språket :d. sen sveenska, drog hem direkt efter skolan, käkade lite sen tvvv, och mamma ska hämta ghost whisperer dvdn på ica när hon kommer hem, yeaaaaaaaaaah. och jag hittade engelska boken också, så jag måste egentligen plugga till provet som är nån gång i vekcan, kan typ inte mkt, men jag ska göra de, strax. och vi käkade voffflaaa, gotttt. hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0