Two worlds under the sun. Will melt into one.

åkte till ebba igår kväll, satt och spelade karlsson på taket med hennes pappa och lillasyster, och henne, haha. och hade bara värmeljus och en ficklampa eftersom det va sån där earth hour, men mysigt faktiskt. sen satt vi bara och pratade och datorn, så kollade vi på vampire diaries, jag har alltid sagt att jag inte tycker om det men de e faktiskt ganska bra. och hampus va så snäll och spelade in the bourne, han har spelat  in alla avsnitt så han skulle gjort de iallafall, men jag ska dit och kolla på senaste avsnittet någon dag, va ju hos ebba så hann itne se de, och ajg måååste se de. åkte hem vid halv 11 från ebba, åkte till uppsala vid 11, hittade faktiskt litee. men ska fortsätta läggaa ner mitt liv på datorn, hejdå.
det från upppsala.


Kommentarer
Postat av: Fellefisia

Vart köpte du tröjan med flaggan på och shortsen ? :D (a)

2011-03-28 @ 22:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0