Maybe i was just dreaming, maybe this was just one big lie?

helgen har varit sjukt bra, igår vaknade jag vid 10 av att cornelia ringde och frågade om jag kunde följa med till uppsala, jag gjorde det, och jag kan itne säga att cornelia är normal, provhytten, haha jaa, var mysigt att träffa henne också, och sen åkte jagtill ida vid kvart över 9, sjukt mysig tjej dedär. satt och snackade massa, och bakade, proffs lixom, hah, och sen varte ut i snön, kallt men ja, haha. sen in och satt vid datorn tills intenett slutade fungera, kollade på tv dåå, och jag hade tydligen somnat, haha stackars ida. men tack ida, sjukt underbart. och skola imoron, orkar värkligen inte, har typ matteprov på fredag, och jag kan typ ingenting. men skitsamma, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0