It was only just a dream

inte speciellt braaadag. hade ont i huve redan andra lektionen och fram till sista. uusch. men lektionerna var lugna och bra iallfall, och hade engelskaprov, gick rättså bra faktiskt, tror jag iallafall. drog hem direkt efterskolan, fick sällskap av nathalie en bit också, när jag kom hem så satte jag på ghost whisperer, har äntligen fått säsong 2, och det blev inte att beställa säsong 3, det får bli någon annan dag, eheh. har setat och kollat sen jag kom hem, så ska forstsätta strax. och imoron blire kanske att fortsätta kolla på Freddy Kruger med hampus, anton och nathalie, började ju kolla på en box första dan på sommarlovet tror jag de va? och har inte kollat klart, haha. men det blir soooft, har inte träffat någon av dom på sjukt länge. så blire nog ida på lördag, ska bara se till att mamma säger ja, haha. men ska forstätta med filmen nu, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0