If you don't live for something you'll die for nothing


igår vaknade jag av att jag hade sjuktont i huve, halsen, magen och blev yr så fort jag ställde mig upp, så stannade hemma från skolan, sov typ till 12-1, skönt, sen käkade jag lite, gick och la mig igen, vaknade typ när mamma kom hem, var vaken någon timme sen gick och la mig igen. mådde illa så fort jag åt något, inte så kul nej. stannade hemma idag också, är typ bara förkyld och lite ont i halsen nu, så de är bra. men jag tror inte det blir att kolla film med hampus, anton och nathalie ikväll, förlååt.. gick faktiskt upp vid 11 idag, kollade på katten gustav och scooby do, haha inte så bra men jag älskade de när jag va liten, haha. och har kollar två avsnitt av ghost whisperer, sitter och väntar på de andra ska komma ut någon gång, har ju faktiskt kollat klart på säsong 3 och är inne på säsong 4, braaaaa. hejhejdådå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0