And I won't forget you, I don't regret it.

Dagen var inte så rolig, bara som vanligt. inte så många lektioner iallafall. bara två stycken efter lunch, en av dom va bild så de va soft. nu blire musik i två veckor, inte lika kul men. drog hem direkt efter skolan, har inge smör så kunde inte ta någon macka eller nåt, så får sitta och vänta tills de e mat. men imorn blire nog att gå till hampus och träffa dom dära. om nathalie kan, som jag hoppas. och jag har hittat några gammla bilder, fyfan va fula, haha. och jag längtarlängtarlängtar till sommarn, fyfan va bra den kommer att bli! och det är typ bara en vecka kvar till påsklov tror jag, lediga en hel vecka juu! och sen äre prao 3 dagar och tror vii e lediga dom 2 andra dagarna efter de, så de e inte många skoldagar kvar alls, gryyyyyymt! men ska lägga mig ett tag tror jag, hejdå.
2 dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0