-

dan var faktiskt rätt bra, efter lunch vare först no, och vi behövde typ inte göra någonting alls där, typ tre uppgifter, och sen musik. trummor juu, måste bara säga att jag, niki och ebba va grymma, och dom med deras jvla dans, haha. drog hem till ebba efter skolan, va bara kvar någon timme, annars skulle jag fått gå hem, och det orkade jag inte, eheh. men satt och snackade och datorn och så, och när jag kom hem så hade pappa vart och hämtat kläderna som jag beställde, ett linne och ett par jeans. har lyckats hitta massa avsnitt av ghost whisperer också, så har setat och kollat på det typ hela dan. imoron kommer nog ida hit och leeeker med miig. och sen på lördag blire nog först uppsala med ebba, och sen hoppas jag att jag kan åka till ida och sova hos henne till söndag. ska snart sova, sjukt trött. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0