Sitter på båten påväg till fastlandet, så ...

dsc01076 (MMS)

Sitter på båten påväg till fastlandet, så sjukt härlig vecka på gotland! Skulle inte gjort mig någonting om vi va kvar längre, har solat som satan så hoppas väl på att vara lite brunare iallafall, har egentligen inte gjort speciellt mycket dom här dagarna, har typ solat och gått runt, va på kalas hos jossan igår, idas kusin, va faktiskt kul trots att jag inte kände någon, och idag va typ den bästa dagen! Åkte och kollade på "perk-spel" haha fattade inte speciellt mycke av de, så kollade vi på Olle Hedberg, så sjukt bra&snygg! Helt sjukt!! Fick hans autograf på armen och på en papperstallrik som ska upp på väggen när jag kommer hem :) Det kommer massa bilder från veckan sen när jag kommer hem och har lagt in alla bilder på datorn, hejdå gotland, kommer sakna allt så sjukt mycke...


Kommentarer
Postat av: Ida

Olle = minminmin :) ♥

Puss på dig och tack för en grym vecka :* <3

2011-07-10 @ 01:40:38
URL: http://idajohanssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0