♥ Vare det som var anledningen? eller handlade det om Mig? Kommer du någonsin att ändra dig? Har tusen frågor men inga svar.

drog till skolan imorse dåå, hade några lektioner, och sen åkte till östervåla? med skolan och kollade på någon teater, två personer som spelade typ 7 roller, hur dålig som helst. men slapp lektioner iallafall ju. kom tillbaka och hade musik med både hampus och tåis, grymt ju. drog hem direkt. käkade lite, för käkade ingenting alls i skolan. Satte mig vid datorn, sen va tvungen att städa och viika allting i garderoben. ränsade på samma gång och hittade kläder jag inte ens använt någon gång, haha. men maja fick en stor hög.
och åker med ebba till uppsala sen efter jag fyllt år och fått pengar yee. grymt.
och har jävla läxa till imoron, har gjort den men inte direkt bra, ehehhe.
finns typ ingenting alls att göra, ingen är social, nästan alla låtar på spotifylistan kan jag, så då äre inge kul ju.
ska återgå till mitt tråkiga liv, seeees.


cp :* ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0