♥ Man borde inte, men ändå så gör jag.

jag har ont i huve.. och vi har inge alvedon eller ipren eller nåt.
och tror inte de blir bättre av att sitta vid datorn meen.. kom hem för ett tag sen, va hos mammas kompis, kul värkligen. och har 0kr på mobilen så kan inte smsa dom jag brukar och kan inte va inne på internett, måste betala för de nu. ingen jävel är social, alla sover väl. och snart äre skola, kul, nä.
orkar inte skola. men är jag hemma kommer jag efter. imoron blire att bara slappa, tv & data hela dan, sjukt skönt. hejdå.




Ändå kunde hon inte om nätterna få en blund.
Kunde inte skaka av det sig, inte för en enda stund.
Hon undrade om det nånsin hade funnit en chans,
Hade hon någonsin kunnat bli hans?

Lyssna på dessa ord, snälla.
För de är de enda jag någonsin har velat säga.
Det är inte meningen att störa, aldrig velat gnälla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0