♥ Darkness in the night, I'll find that light for you.

Finns inget bättre att göra..

1. Vad/vem fick dig att skratta idag? - typ lydia&ebba?

2. vad gjorde du 08.00 i morse?- skolan.
3. vad gjorde du för 30 minuter sen? - datorn.
4. vad hände dig 1993?-  inte fan vet jag, jag fanns inte.
5.tre ord varför du sist spydde?- jag mådde illa ;)
6. vilken färg är din hårborste?- lila vafan.
7. vad köpte du sist? - kommer inte ihåg, julklapp tror jag fan. :o
8. vad fick du senast i present?- julklapp?
9. vilken färg är din dörr?- vit.
10. var förvarar du dina pengar?- moahhaa, troru jag säger de?
11. hur var vädret igår?- kallt och itne kul.
12. vart kramades du sist? - skolan.
13. vad ser du fram emot? - Jag vet inte..
14. vad är 15? - två siffror.
15. vilken skostorlek har du? 39 - 41. ;s
16. vill du klippa dig?- nja, måste..
17. är du över 25?- neeeej.
18. pratar du mycket? - haha ibland.
19. kollar du på O.C? - vet inte vad det är för nåt så nej.
20. har ditt namn ett "x" i det? bara 7 stycken.
21. kännder du någon som heter Steve?- nej.
22. hittar du på egna ord?- nejj. ;)
23. är du en typisk svartsjuk person?- mjo, ibland.
24. vad har du för mobil?- sony eriksson J10i2
25. vem ringde dig sist?- orakr itne kolla.
26. biter du på naglarna? - neej.
27. har du lockigt hår?- på riktigt, ja.
28. vilken konsert ska du på härnäst?- inte fan vet jag.
29. vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?- vet inte faktiskt..
30. hur många ggr har du svurit idag? - mååånga gånger.
31. vilket ord/vilken mening säger du ofta?- vet inte.
32. har du sett filmen "Donnie darko"? - nej.
33. ska du jobba imorgon? - nej, skola.
34. vilket djur är du mest lik? - inte fan vet jag, alla människor ser väl ut som apor? ;)
35. vad borde du göra nu?- någonting roligare, film? och läxa..
36. har du något smeknamn?- melle. fiiiint, nä.
37. sover du mycket?- på dagen, ja. på natten, nej.
38. vilken är den bästa film du sett inom 2 veckor?- haha chuck. (a)
39. vad ska du göra på lördag?- kompis eller mysa framför tvn hela natten.
40. när var du ute sist?- idag, gick hem efter skolan.
41. har du gråtit idag?- nej.
42. är du en glad person? - olika.
43. har du roligt nu?- nej.
44. vad äter du helst?- nåt gott.
45. vem var du med sist?- ida. :*
46. vad heter din mamma?- Lena.
47. vilken ögonfärg har du?- Bruna.
48. tycker du om någon just nu?- mh.
49. favorit djur?- katt.
50. favorit plats?- vet inte.
51. har du någon bästa vän?- typ.
52. vad heter han/hon?- Ebba, och typ lydiaochida.
54. skulle du kunna dö för han/hon?- ja.
55. vad skulle du göra om inte han/hon fanns kvar på jorden?- inte vara mig själv, gråta varje dag. och mycket mer.
56. vad betyder han/hon för dig?- sjukt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0